Tema: Re: Lauko baldu APSAUGA
Autorius: vaidas100
Data: 2010-05-18 17:27:27
svk wrote:
> Vaidai, čia tu...
> Negi Avižėniuose tokios problemos su saugumu ir vagystėmis? tpfu, tpfu,
> tpfu, bet Riešėje jei jau vagia ką nors tai tvarkingai išvalo namą taip,
> kad laikraščiai po to rašo apie surištus sąvininkus, n+k išnešto turto
> ir pan., o šiaip tai vaikai kartais dviračius ir kitas gėrybes palieka
> net anapus tvoros net ir per naktį - niekas dar nedingo aplinkui. Tačiau
> savo gatvėje mes akivaizdžia nužiūrinėjame kiekvieną nepažįstamą
> pilietį, mašiną, o kartais dar pasiklausiam, ko anie čia ieško.

nu tfu... tfu... kolkas niekas dar nedingo pas mane...
bet pas kaimynus tai jau buvo cirku...

vienam mashina ish kiemo ishvare kazkada...
lygtais raktai su pulteliais joje buvo palikti... :)
o shuo del blogo oro namie shildesi... :)

kitam visus baldus nuomininkai ishporcialiavo... :)

trechiam kazkoki juokinga daikta buvo pavoge... :)
artai kastuva artai kibira... :-D
situacija buvo tokia, kad kaimynas dar be kelniu namie vaikshto ir
atsidaro lauko durys... ieina kazkoks gavrikas... pamate mano kaimyna
apsisuko ramiai ir pro duris... ir pakeliui kazka pachiupo kieme... :)))
nu bet poto pagavo ta nabaga uzh ~300 m :)
bet sake toks nabagas, kad net mushti nebuvo noro... :)

visai nesenas ivykis :)
draugelis miegojo pirmam aukshte nes tanakt zmonai jis alum smirdejo :)
zmona antrame aukshte miegojo :)
vagys duris atsirakino ir namie susirinko babkes ir kreditkes :)
vagyste pastebejo aukle ryte... atejo ir sako: "mol ko jus chia
atsilapoje lauko duris bunat?" :)
a poto geriausias prikolas, kad bande kazkur moletuose bankomate atspet
PIN'us :-D :-D

vnz visos vagystes aplink tai grynai visokios juokingos nesamones :-D
turbut del pachiu kaimynu atsipalaidavimo ir nesisaugojimo :)