Tema: Re: Lauko baldu APSAUGA
Autorius: svk
Data: 2010-05-18 16:38:53
Vaidai, čia tu...
Negi Avižėniuose tokios problemos su saugumu ir vagystėmis? tpfu, tpfu,
tpfu, bet Riešėje jei jau vagia ką nors tai tvarkingai išvalo namą taip,
kad laikraščiai po to rašo apie surištus sąvininkus, n+k išnešto turto
ir pan., o šiaip tai vaikai kartais dviračius ir kitas gėrybes palieka
net anapus tvoros net ir per naktį - niekas dar nedingo aplinkui. Tačiau
savo gatvėje mes akivaizdžia nužiūrinėjame kiekvieną nepažįstamą
pilietį, mašiną, o kartais dar pasiklausiam, ko anie čia ieško.