Tema: Re: super duper BIOPTRON'as
Autorius: bzik
Data: 2010-05-10 08:48:39
turim uky. Zmona nuo uosves dovanu gavo. Jos gan riebi oda su intensyvia riebaliniu liauku veikla, kurios linke papuliuot. Bioptrona naudoja spuogu svitinimui. Sako padeda, greiciau issisklaido. (anksciau daugmaz ta pati atlikdavo soliariumas). Tikiu, nes jos patirtis su odos problemom sena. Visgi tai nera kazkoks stebuklas, kad viena karta pasvitinus dingtu - elementariam spuogui keliu seansu reikia. Mano manymu sviesos poveikis yra, taciau ne toks stebuklingas, kaip teigia gamintojas. Ir tikrai nevertas tos kainos.