Tema: Re: super duper BIOPTRON'as
Autorius: Jonas
Data: 2010-05-09 11:05:00
dalyvavau bioptrono skerstuvėse. Ka radau viduje?
1. halogenbinė lemputė tokia pat kaip ir šviestuvėliuose, berods osram
firmos pasitaikė, galingumas ar ne 30W, jau nepamenu.
2.montažinė plokštelė su mikroschenute, panašu kad ten surinktas taimeriukas
kuris po kažkiek laiko įjungia zumeriuką (pypsiuką), tai nieko bendra neturi
su ikaitimu ar t.t. paprasčiausiai po įjungimo momento praėjus laiko tarpui
tas pypsaliukas pypteli.
3.bioptrono rankenos gale ventiliatoriukas, toks pigių kategorijos kaip
kompiuteryje senesniame buna, manau aušina patį halogenuką
4. veidrodėlis-atlieka pariskopo f-ją, kadangi bioptronas bumerango formos
tai laužia šviesos srauto kampą
5. geltonas filtriukas (gal tipo poliarizatorius) bet kažkaip žaidžiant
nepasitvirtino. tas apskritas geltonas stikliukas (filtriukas, gal
poliarizuojantis bet abejoju) jabai jau panašus į foto prekių parduotuvėse
buvusius stiklinius filtriukus.
žodžiu tai rimtas prietaisas pasišildyti, pamedituoti, gražiu korpusu, ne
toks, kaip mano mama turėdavo tarybinių laikų lempą. Tiesa ji kainuodavo
berods 4 rubliai 50 kapeikų, nepigi.