Tema: Re: super duper BIOPTRON'as
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-05-10 08:31:00
Ale rimtai, pasiulyk nueit zhmonai i poliklinika ir koky gydymo kursa
praeiti - jei nepades, tai dings noras pirkti, jei ishpres problema - tai
poreikis atkris, o uzh sutaupytus pinigus nuskrisit y Turkija meduty
pakopineti. O tas už 1.7kLt, tai vaikishkas tulsas ir mazhai efektyvus. Jei
jau pirkti, tai bent ta medium, kur kazhkada ~3.5kLt kainavo.