Tema: Re: super duper BIOPTRON'as
Autorius: soulfly
Data: 2010-05-08 23:12:05
bet tai b... nesikeikiant, ant kiek zmogus turi buti patenkines
visus savo poreikius, kad tokios nesamones uzsigeist ir truks
plys reikes isigyti?

I egipta geriau nuvaziuok - pades jauciu labiau nei tokia esamone.

nors, sory, gal sikat pinigais ir viska kas parduodama jau isigije,
beliko tik sis vienas daigtas - tada suprantu :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5096 (20100507) __________

http://www.eset.com