Tema: Re: super duper BIOPTRON'as
Autorius: Marius Mills
Data: 2010-05-09 10:01:39
Joo, siūliau žmonai paskambinti buvusiai normaliai gydytojai Vilniuje ir
pasikonsultuoti telefonu. Bet... Vyro balsas į moters galvą neina :) O
aš šiuo metu sėdžiu mokymuose vokietijoje ir nieks manęs Lietuvoje
nenori klausyti :)
Bet turbūt vienintelis būdas atkalbėti ir yra suvesti žmoną su buvusia
gydytoja.