Tema: Re: Kaip daryti pamata
Autorius: Donatas
Data: 2010-05-05 10:41:39
Kiek zinau i viduri yra dedama, kai blokelis apmurijamas plyta, mano atveju
bus blokelis , polistirolas ir klijuota apdailine plytele, todel deti i
viduri kaip ir neapsimoka, o mano pasiulymo spraga, kaip suprantu nelygus
transejos krastas, del ko nebus kur lygiai atremti polistirolo . Is to seka
platesne transeja ir klojinys is abieju pusiu .
Bet vistiek izvelgiu privaluma, polistirolas is kart butu sudetas ir
nereiktu jo tvirtinti veliau. Beliktu tik nuardzius klojinius uzpilti.

Donatas