Tema: Re: Kaip daryti pamata
Autorius: Lokys
Data: 2010-05-04 18:22:18
tai vat tas ir yra kad niekas nedaro, o daro savaip kas kaip nori ir netik
pamatu darymo etape, bet ir dengiant stoga ir t.t, nezinau is kur tiek
akmenu gauti reikes, nes reikia kad butu ne kokie kalkakmeniai. Tai pada
vistiek manau reikes daryti, nes tas namas susmigs jei bus tik 25 cm plocio
pamatas.Pats pagalvok kam tie kurie gyvena siaureje dedasi tokius
plastmasinius padus vaikscioti per sniega.