Tema: Re: Kaip daryti pamata
Autorius: AuriZzZ
Data: 2010-05-05 09:51:16
na čia atsakymo nzn, teoriskai turbut kazkiek sudaro, bet matyt dėl nežymaus
dydžio nevertinamas, (grežtiniusoe pamatuose įšalo gylyje nevertinama šoninė
trintis) jusotiniuose pamato padas žemiau įšalo gylio..

"Lokys" <lokys@lt.lt> wrote in message
> Cia siaip klausimas durnas, o tai isalas nesudaro lenkimo momento pamatui?
>
> "AuriZzZ" <auris1@splius.lt> wrote in message

>>> 25cm. Statybininkai pamate projekta sako, kad cia tiek armaturos nera
>>> reikalinga. Tiesa, konstruktore neturejo zemes tyrimo ,ten priemolis ,

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5086 (20100504) __________

http://www.eset.com