Tema: Re: Kaip daryti pamata
Autorius: Donatas
Data: 2010-05-05 09:10:15
Atejo mintis:
tai jei man reikia pamato 25 cm + 10 cm siltinimas (spec.  kietas
polistirolas) tai kasu ~35 cm transeja , viename sone dedu ir kazkaip
tvirtinu ? polistirola , hidroizoliaicija (kas geriau kokia spec. plevele ar
ruberoidas ?) , klojiniu po zeme kaip ir nereikia,  tik virs zemes kalamas
iki reikiamo aukscio. Vienas sonas islieka tas pats islindes polistirolas
apkaltas lentomis del tvirtumo. Ir tada i tokia duobe dedu akmenis , pilu
betona , gal dar paarmuoju.

Gal ne naujas dviratis, bet atrodo optimaliausias darbo atzvilgiu , dalinai
medziagu ir laiko (nebereikia papildomai atkasineti , uzkasineti siltinimo -
polistirolo).

Pakomentuokite sita mano "atradima".
Donatas