Tema: Re: Kaip daryti pamata
Autorius: dz
Data: 2010-05-04 17:13:18
nu pamatas tos atrodo rimtas pas tave, turbut tokio nereik, bet
konstruktorius apsidraude neturedamas grunto tyrimo arba tiesiog tingejo
skaiciuot tai belekokia detale is kito projekto pripaise:)
del siltinimo tai tik is lauko, kitaip gaunasi silumos tiltas per pamata i
siena auktyn, ten kur desi puta geriau kuo lygiau ty klojinys reikalingas,
nu 2-3cm nelygumas dar nieko, su klijais issilygins. Leist puta i zeme,
kokia bent puse metro tikrai reiktu, daugiau dar geriau. Puta geriausia
ekstrudine (kieta, spalvota)

--
www.rees.lt