Tema: Re: namo fasado orientacijos įtaka (passive)
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-05 15:51:50
o prie ko cia ss ir krosnele, manau passive tinka ir viena ir kita. Gali buti ir pvz dujos.
Vata - taip jos daugiau bet kiek kaina dideja?
Langai - daugiau, faktas, bet gal verta.

O jei rimciau ziurint palaikau Tomo nuomone, kad ne kai kurie sprendimai eilini nama gali pabranginiti daugiau nei sprendimas statyti passive. Pvz sugalvoji koki mandra lauzyta stoga, dideles erdves be vidiniu pertvaru, sudetingas konstrukcijas ir t.t.

T:)