Tema: Re: namo fasado orientacijos įtaka (passive)
Autorius: Gedas B
Data: 2009-03-05 15:05:00
O vas as kitaip galvoju ir priestarauju daugumos lietuviu iprociams.
Lietuviai va statosi namus ir ruosiasi juose gyvent visa likusi gyvenima ir
vaikams.anukams dar palikt....

O as statydamas galvojau ar verta investuoti i daikta, jeigu jis atsipirks
tik po 15-20 metu ir neaisku ar as sulauksiu tos investicijos grazos....
1. Gal kainos duju/elektros bus tokios kad as privalesiu nama
perstatyti/rekonstruoti, nes atsiras naujos technologijos? O gal bus
nuolaidos rekonstrukcijoms irengiant pasyvius namus.
2. Gal as darbo neturesiu ir negalesiu visai moketi uz jokias paskolas
paimtas dabar, todel gal reikia mazinti investicijas kiek galima maziau?
3. Gal bus taip kad as privalesiu parduoti nama, ir tai kad as uz super
duper langus mokejau 30kLt, vietoj galimu 10Klt, nepadidins mano parduodamo
namo kainos... ??
4. Gal reiks emigruoti ir reiks skubiai acikratyti turto, tai ko vertos mano
dabartines investicijos....

Norit prajuokinti Dieva, papasakokit jam savo ateities planus...

Kas zino kaip ten bus? Va mes su zmona skaiciavom ar verta isirengti SS, lyg
ir pinigu tam turim, bet cia pat dujos yra, tai ir isivedem dujas. Neaisku
kokios tu duju kainos bus ateityje, kokios elektros kainos bus ateityje,
kaip ir neaisku ar tas SS nesuluz per 10 metu (per tiek metu jis atsipirks
pagal musu skaiciavimus)... Ir ar tikrai nebus daugiau investiciju i SS
iskyrus pradines...
Kol kas tik pasitvirtino mano poziuris: kuo mazesne paskola, tuo ramiau ir
geriau.

Vienos teisybes cia nera. Visi daro kaip kas nori, kaip turi pinigu ir kaip
planuoja gyvent.