Tema: Re: namo fasado orientacijos įtaka (passive)
Autorius: Sauliusv
Data: 2009-03-05 14:02:04
Zinai duju/naftos kainos pokycius 15-18 metu i prieki ir i tai atsizvelgi
planuodamas ?

Atmesk atgal 5-10 metu - kaip visi norejo jungtis prie duju, nes dujinis
shildymas pigu ir patogu.
O kas dabar su duju kaina dedasi ? Dziaugiasi pasilike galimybe shildytis
kietu kuru.

Taip kad gal ateis metai kai investicija i pasyvu atsipirks per sezona...

Sauliusv