Tema: Re: namo fasado orientacijos įtaka (passive)
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-03-05 13:52:41
Vat uzdraus kaitrines lemputes pardavinet, ir ka tada su savo passive darysi?

Juokauju, aisku, bet man passive idejoje nepatinka pradines investicijos, kurios mano planuojamame namo ekploatacijos cikle (~15-18 m) sunkia atsiperka palyginti su normaliai siltu namu...
be to prarandame komforto (apsviestumas etc....)