Tema: Re: sienu glaistymas/dazymas - medziagos ir kiti niuansai
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-16 15:26:30
ne nu galima aisku ir muziejuje gyventi, bet taineman :) Po remonto visada matosi primieji klioskai, paskui px pasidaro (kai kuriems gal ir nepasidaro, bet tokie jau prie serganciu kokia nors manija galima priskirti).
O siaip tai tesingai pastebejai, kas sienos neissiteptu su mazais vaikais yra mision imposible. Toliau, jei kambarys sauletas, tai dazai vistiek blunka, kad ir kokie geri, tai kai po 5-10 metu sumastysi perstumti kokia sekcija ar paveiksla perkabinti busi priverstas perdazyti siena. O jei dar vaikai, tai ziurek koki kampa belekdami nuskels, tai pats ka nesdamas brukstelsi ir px kokie geri dazai bebutu, jei nudauzi tinka :))

T:)