Tema: Re: sienu glaistymas/dazymas - medziagos ir kiti niuansai
Autorius: new
Data: 2010-04-16 11:10:35
kampus pradzioj montavau su fiuleriu, veliau perejau su rotbandu(jei kampas
nelygus).

Reik nemazai glaisto kampui, uniflot tikrai per brangus malonumas, o del
misiniu kiekio tai keistai nuskambejo...
Juk maiso ne kibira glaisto, o po kelias saujas, nes jis per 15 min
sudziuna.. tai koks skirtumas is kokio maiselio imti.

Viena pastaba - perkant 25kg/10kg ar 5kg maiselius kilo kaina labai
nesiskiria, tai verta link pabaigos pirkti mazesnius maiselius, kad liktu
minimum likuciu.

As po nemazos patirties daryciau:

Kampu statymas
kampas statomas rotbandu
lyginama fiuleriu
paskutinis sluoksnis igis mikrosfera

GKP siules
dedam tinkleli su unfilot
glaistom fiuleriu
paskutinis sluoksnis igis mikrosfera

Del skyliu uztaisymo
su pigiausiais plyteliu klijais(12lt maisas) grubiai uztaisom - laiko super,
kaip akmuo
rotbandas
fiuleris