Tema: Re: sienu glaistymas/dazymas - medziagos ir kiti niuansai
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-16 13:58:57
kaip tai nera skirtumo, viena siena su pigiais dazais galesi nuplauti tik 50 kartu, o su brangiais net 200 ar 2000 kartu :)))))
Tik va, man vis dar neaisku, kiek kartu tas sienas plaunate per metus. Na ir dar su pigiais dazais remonta darysi kas 10 metu, o su brangiais tai ... tik tavo vaikai kai paveldes :) Tik klausimas ar tiek iskentesi su tom paciom spalvom visa savo gyvenima :)

Imho imi gerus (nepigiausius) dazus ir nesuki galvos. Po 10 metu arba spalvos atsibos, arba kokie kampai apsidauzys, baldai persistatys, paveikslai persikabins ir nori nenori teks perdazyti kambarius. Brangiausi dazai pasiteisina nebent virtuveje, kai dazai prie kaitlenciu, orkaiciu; vestibiuliuose, kur sienas ramstai ir pan.

T:)