Tema: Re: sienu glaistymas/dazymas - medziagos ir kiti niuansai
Autorius: bzik
Data: 2010-04-16 14:27:32
poziurio reikalas. Neziurinejam ar jau sutepta. Jei kazkur pro sali einant akis uzfiksuoja, tai dar nereiskia, kad puolam tvarkyt. Akivaizdziu demiu nera, o smulkus paterliojimai pasimato specialiai ziurint. Name yra kas veikia. Jei darbu nesusidelioji, ziurek ir grindu per savaite nespeji issiplaut.