Tema: Re: sienu glaistymas/dazymas - medziagos ir kiti niuansai
Autorius: aiva
Data: 2010-04-16 13:43:39
Benjamin Moore turi kelias serijas.
Auksciausios kokybes Regal - kvadrato kaina eina apie 8 Lt uz dazus, ir jei
su blizgesiu, tai reikia grunto - plius 3 Lt kvadratui.
Taupant ir renkantis vidutines kokybes Super spec - sienos kvadratas dazai 6
Lt, gruntas 1.5 Lt. Cia kainos gautis is dauksta onsultanto.
Skelbimuose Regal dazu siulo isigyti klaipedeciai 132 Lt/gal plius 10 Lt/gal
uz pigmenta (mazdaug) , imant matinius su keramika (kur atsparumu plovimui
atitinka silko blizgesio) sako, kad grunto nereikia (tiksliau naudoti
gilumini grunta) ir kvadrato kaina gaunasi 7 Lt.

na, dar patyrinejus dulux prades piguva atrodyti :)

aiva