Tema: Re: Naujas Topikas:Tvenkinio krantai
Autorius: bzik
Data: 2010-03-17 08:46:49
pas mane kudron atbega vandenelis is keliu nedideliu saltiniu. Matavau - keli litrai per minute, kas per para sudaro kelis m3. Bet tai nedaro jokios itakos vandens dingimui. Pavasari gausu. Vasaros pradzioj  dar beveik nejuntama, o liepa per savaite ziurek kokiu 10cm nelieka. Ir tam tikroj riboj lygis stabilizuojasi iki normalaus rudeninio lietaus. Isvada - pilk nepyles, o gruntinio lygio man itakot nepavyksta. Kudra kasta molyje. Ekskavatorininkas keikes ir kauso dantis lauze.