Tema: Re: Naujas Topikas:Tvenkinio krantai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-03-16 11:27:26
Nu tai telefonu man neuztenka...

Vienu zodziu - situacija praaiskejo. Savivaldybej 524-am kabinete. Istrauke
pergamentus, paziurejom, kad melioraciju ner. Taip kad variantas atpuole.
Dar paziurejo popierius zmogus ish news'u, kur supranta apie tai. Panasu,
kad gruntinis vanduo tik 3 metru gylyje. O kas auksciau - lengvai sugeria
vandeni. Tad topikas keicias.

Panashu, kad reiks apie 350 m2 kranto padaryt nelaidziu vandeniui. Kokie
variantai? Molis, plevele, kitka? Ivertinus tai, kad nekvalifikuotos pigios
darbo jegos uztenkamai.