Tema: Re: Tvenkinio sutvarkymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-03-15 15:37:23

"E=mc^2" <salionikai@gmail.com> wrote in message
news:hnlcoh$bfh$1@trimpas.omnitel.net...
> Taj jei vandeni atrasi duok zinia. saslu pakept atvaziuosim :)
> Beja o del vandenelio gal ten tie kur geodezinius tyrimus daro negali
> pagelbet. Jie ale turetu sugebet daryti grunto tyrima, ten ir matysis
> visos povandenines sroves ir t.t. Cia siaip generuoju ideja. pats
> nebandziau...

Nu tai greziniai pas mane yra salia du daryti. Vienas mazesnis - statant
nama. Kitas - jau gilesnis, vandens greziniui. Abu shalia tvenkinio, kokio
10 metru atstumu. O ir pagal krantus gi gruntas matos. Bet reikai zmogaus,
kuris pasakytu pagal tuos popieriukus kame problema. O geodezininkai tik
isgrezt gali ir daugiau nieko.  Jei problema ne grunte (pavyzdziui kokia
melioracija prakirsta), tai irgi kad duotu zinoti kas ir kaip. O dabar vieni
vadybininkai ir virgulininkai i kontakta eina. Nervai nelaiko...