Tema: Re: Tvenkinio sutvarkymas
Autorius: tomasz
Data: 2010-03-15 22:45:41
tvenkini su greziniu lygint nelabai logiska.

t.

"E=mc^2" <salionikai@gmail.com> wrote in message

Ogi paprastai. Pas mane sodu bendrijoj senoliai pasakoja, kad visiems
vandens pakako suliniuose, taciau vienas genijus sugalvojo pruda
ishsikasti. Panasu kad uzkabino gysla. ishtustejo suliniai... tame tarpe
ir mano. buvo 14 ziedu ir vandenelio sociai, po tokio kaimyno finto vanduo
rastas 29 metre... pas kaimynus ta pati situacija. grezinius pasidare...
Wo tokia ir teleportacija...