Tema: Re: Naujas Topikas:Tvenkinio krantai
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-03-16 20:56:26
man čia tokia durnoka mintis šmėkštelėjo, pasiskaitaliojus postus apie
adatinius grežinukus...
O kodėl tokio neįrengus šalia tos balos, ir karts nuo karto primityvios
automatikos pagalba nepapildžius?.. Nes man tos plėvelės kažkaip...
Turiu ir aš balą vienkiemy, tik pas mane kita bėda. Nes kadangi žemė -
riebus molis, tai pūkštelėjus balon sukyla visas molis/dumblas. Papilt
smėliuko sprendimas jaučiu būtų laikinas sprendimas, prasimuš viskas per jį,
o ir gilint vėl tektų. Tai jaučiu ir man tie plėveliniai sprendimai būtų
kaip ir išeitis, nu bet nepatiiiina maaan plėvelė, nors tu ką :) Ne
priešgaisrinis pas mane telkinys :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt