Tema: Re: kanalizacija drenazas
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-03-06 10:50:21
Gal ir ne mano reikalas skaiciuoti, kiek tamsta finansiskai pajegus, bet
vistiek neitikinai, kad vienas/keli savininkai galetu isirengti valymo
irengimus, po kuriu vanduo tinkamas darzams laistyti:)) Jis gali ir
nesmirdeti, ir skaidrus kaip asara buti, taciau sudetis gali buti siek tiek
keistoka.

P.S. Jei tikrai tai galima ( koki linka, ar siaip nuoroda plz.,), tai butu
tikrai sveikintinas zingsnis, nes daug kur priverstinai tave pririsa prie
monopolistu, tai ir moki, kiek pareikalauja. O ypac aktualu butu sodu
bendrijose, kur visa laisva zeme seniai per kraujus issidalinta, o apie
bendras (naujas) komunikacijas pakalbet (!) sutinka vienetai. O valdzia,
kaip visada, priims istatyma ir psio, neapgalvoje ivykdymo mechanizmu beigi
kastu, vien todel, kad, "kokioj nors Danijoj taip yra..."