Tema: Re: kanalizacija drenazas
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-03-04 16:31:33
Cia aisku sazines reikalai, bet pabandyk kolchoze, kur vieta magistraliniam
vamzdynui geriausiu atveju gausis po keliu, kuriuo kelis mensius vazineti
niekas niekas negales, o rezervuaras - vietoj prudelio, kur vaikai maudosi,
nes visa kita zeme privatizuota, mokescius uz zeme - ir tai problematiska
surinkti, nekalbant apie lesas tokiam grandiozui.
 Kaimynu elgesys man ne px, jei akivaizdziai sika ant sprando nutaise
kiaules akis, tai yra maloniai paprasomi atkreipti demesi i galimas
pasekmas. Kol kas iki snukiu dauzymo ar turto gadinimo neprieita, gal vistik
mentalitetas kazkoks groja. Bet, jei prireiks, nepasidrovesiu iskviesti
atitinkama tarnyba kaimynu auditui atlikti. Sikimas pats kaip toks dar butu
pakenciamesnis reikalas, taciau buitine chemijatai tikrai po kazkiek metu is
dirvozemio padarytu pagerinta Mendelejevo lentele, as tai isisamonines, tai
ir stengiuos kitiems nesh... O tuos, kas nesupranta, galima paprotint
ivairiai.

Kaip jau anksciau sakiau, nelabai tikiu galimybe amatininkiskai, o dar ir
privaciai pagaminti kokybiskus valymo irengimus, tai gana sudetingas
hidrotechninis statinys su savo specifika, buvo laikai, kai prisiziurejau
tokiu, kur istekantis substratas lygiai toks pat, kaip itekantis, ir
palyginti su realiai dirbanciu irenginiu, tai pastarajame vien tik rotorius
varanciu varikliu elektra siais laikais bet ka subankrotintu, ten budavo
centrifuguojamas nesvarus vanduo, o paskui dar valomas biologiskai.