Tema: Re: kanalizacija drenazas
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-03-04 14:20:46
Nu, tai cia jau speliojimas gautusi, neturint tu valymo irengimu
charakteristiku, technologiju ir kitu parametru.
Jei jie atitinka tarsos normoms, tai gal ir leistu isvalyta turini
nuleidinet i drenaza. Kitas klausimas - valymo irenginiai privacioj
teritorijoj (ar ne?), gali ateit tokie laikai, kai savininkas (nebutinai tu)
atsisakys ileisti kokius tai tikrintojus, o tada jau atviras kelias
poxuizmui - kam daryt, jei gerai ir nedaryt...

P.S. as su sia sritim nedaug bendro turiu, tiesiog esu sodo bendrijos narys
tam paciam Vilniaus rajone, taciau jei pirmininkas sugalvotu "leisti"
naudotis visiems priklausancia infrastruktura be nariu susirinkimo
pritarimo, tai sekantis klausimas dienotvarkeje tikrai butu del jo atitikimo
ir atsakomybes.