Tema: Re: kanalizacija drenazas
Autorius: Donatas
Data: 2010-03-06 10:07:14
Negaliu tiksliai atsakyti kaip yra soduose , bet mieste (konkreciai
Siauliuose) man neleido  isleisti i kelio sone esancius griovius, teko
projektuoti istraukiama backa (sertifikuota ) , o  pazystamiems - siauliu
rajone , projekta suderino su isleidimu i melioracijos griovi (tarpe dar
reikalingas sulniukas meginiams imti)

Donatas