Tema: Re: vejo jegaine
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-02 14:16:28
nagi kagi rašė:
> Jei pavyktu savo rankom kazka susimeistraut (ne uz 4000$), kas gamintu
> vidutiniskai 50W, ar tai jau taip blogai?

Ne už 4 k$, bet už kiek? Už 2 k$...?
Ir kiek tai (ilgai ir patikimai) tarnautų?
Ir kaip tai (masiškas tokių savadarbių ir blerzgiančių malūnėlių kėlimo
reiškinys) chaotiškai darkytų tiek kraštovaizdį, tiek ramybę?

Jei pavyktų kooperuotis ir koncentruotai, grupėmis
(keliolika-keliasdešimt kvartalo šeimų, kaimas) statytis normalias
(50-100+ kW) vėjo jėgaines (ten kur ekonomiškai dar tikslinga), kurios
galbūt atsipirktų tik po 15-20 metų ir tai sąmonėje nebūtų kaip pigi
alternatyva (RST/VST) iš oro, kaip rožinė siekiamybė, o tikrai brangi ir
ilgalaikė investicija suvokiant kas yra ekologija, savarankiškumas,
decentralizuota energetika...
(tai jau, mano galva, būtų kur kas labiau siektina)

O apskritai aš už koncentruotus galingų vėjo jėgainių parkus jūroje ir
koncentruotame pajūrio ruože, atominę energetiką ir ateities
individualias saulės elektrines (ant pastatų stogų, sienų).