Tema: Re: Q: vejo jegaine
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2010-03-01 16:40:54
exactly todėl aš mečiau tą įdėją ir persimetu ant saulės energijos.
nes net esant apniukusiam orui jos duoda 30% savo nominalios galios.

pats išbandžiau. lituoju dabar 60W sistemą pabandymui.
jei bus viskas čiki iškart eis upgreidas iki koių 500W.
1 žingsnis visą apšvietimą pajungti nuo saulės12v be jokių inverterių.
2 žingsnis bus jau inverteris, bet čia jau po kokių metų kitų.
3 žingsnis totally free from RST :)