Tema: Re: Q: vejo jegaine
Autorius: nagi kagi
Data: 2010-03-01 17:49:02
Keisti tavo skaiciai.. kazka nedaskaiciuoji gal? Kazkoks elektronikos
megejas buvo pasidares bandyma ir paskaiciaves, kad atsipirktu per apie
40 metu jei neklystu. Is kur perki tas saules baterijas? Koki plota
uzima 60w? Gal neatsizvelgi i tai, kad 60W tai maksimalus galingumas? O
lietuvos salygom teliktu keli %.