Tema: Re: Q: vejo jegaine
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2010-03-01 17:20:32
a koki plotą planuoji arą hektąrą? :)

aš dar tik pačią bateriją susilitavau iš gabaliukų.
akumo dar nenupirkau - pirksiu kai atsisius užsakytas
ikrovimo kontroleris. o tada beliks tik laidelius sujungt tinkamai ir testuoti.
litavau taip kd prie debesuotos apniukusios dienos butų 12.5V.
taigi visada bus krovimas. tačiau saulėtai dienai esant bus 18-19V tai dar nežinau
kaip krovimo kontroleris reaguos į per didelę įtampą.

60W sistema kolkas be akumų man kainuos ~350-400lt. akumas dar ~200lt
taigi už ~2500lt + inverteris ~500 planuoju tapti visiškai nepriklausomas nuo RST.
atsipirkimas 3 metai. na 4 jei akumą reiks pasikeisti anksčiau.