Tema: Re: Halogeninis apsvietimas 12V vs 220V ?
Autorius: trans
Data: 2010-02-25 12:05:57
taigi imestas visas docas. Gali paskaityt bent 6.2 ir 7 punktus. Pagrindinis
taupymas del energijos nuostoliu. Priedo dokumente neatsizvelgta kad
elektroniniai turi softstarta kuris labai taupo lemputes. Man svarbu nes
halogenai po 22Lt (35W naudoja, sviecia kaip 50W). Tiesa nezinau, gal yra ir
magnetiniu kurie turi softstarta.