Tema: Re: Halogeninis apsvietimas 12V vs 220V ?
Autorius: trans
Data: 2010-02-24 12:28:12
Kai reikejo nuejau i specializuota apsvietimo parduotuve ir paprasiau
patikimu trafu, nesedejau prie interneto ir dvi dienas negooglinau apie
trafus. Pasiule osram, tai juos ir sudejau. Skaitau tai rimtas gamintojas,
kas ten viduj nezinau, pagal svori tikrai nera sunkaus feritinio trafo. Na
ziuresim kiek laikys. Tik kur cia keistumas, kad pasitikiu normaliu
gamintoju, kad neardau bloku ir nelituoju pats? Keistumas nebent kad
diskutuoju su tokiais maumais kaip Signalizacija ir KEdas, kurie diskusijose
patenkina savo poreiki issipisinet. Is savo puses dedu _taska_ nes nevyksta
jokios produktyvios diskusijos.