Tema: Re: Halogeninis apsvietimas 12V vs 220V ?
Autorius: trans
Data: 2010-02-23 13:02:23
kad prasklaidyt tamstos kliedesius, suteiksiu informacija kad mokykloj
uzsiiminejau radiotechnika ir beveik kiekvienam daikte kuri darydavau budavo
trafas, tiltelis, stabilitronas, kondensatorius. Is fizikos buvo kiauras
desimtukas ir mokykloj ir univere. Bet tamsta kazkoks uzsiciklines savo
pasaulelyje ir nesupranti kad zmones siais laikais turi kur kas daugiau
veiklos nei mosavimas lituokliu. Pataisysiu tamstos fraze: "jei nori gerai
ir greit mokek pinigus, jei nori komplikuotai ar kisenes vejai svilpia
mosuok lituokliu". Kievienam savo, ir kas cia durnas dar didelis klausimas