Tema: Re: Halogeninis apsvietimas 12V vs 220V ?
Autorius: Sail
Data: 2010-02-20 12:13:04
Seniuose yra visai puikiu kitaisku elektroniniu trafu. Vidus padarytas
kulturingai, nedideli ismatavimai ir gerai telpa pro halogeno skyle, kaina
siuo metu bus kazkur apie 20 lituku 70W trafo.

Veikia patikimai, vienam per tris metus numire termo saugiklis. Saugikli
ismetus ir toliau sau veikia.

Va tokios ir islaidos tiems trafams.

Kas nori amzino - stato toroida  ar siaip normalu klasikini trava ir
pamirsta ta problema, tas gelzgalis amzinas (beveik).

Ir - o tai manot, kad visi ledai bus tik 220V skirti, nebus 12 V varianto?