Tema: Re: Halogeninis apsvietimas 12V vs 220V ?
Autorius: Sail
Data: 2010-02-22 16:52:12
Kaip ir nesvarbu, kas ten ant iejimo. Svarbu, kas is to keitiklio iseina.
Kadangi 40 kHz kintama xz kokios ten formos, tai ja islygint zinoma galima.

O siaip ir eiliniuose stipriakuose su klasikiniu transformatorium mazu
kondensatoriu iejime kartais prikabinedavo, ir dar prie tinklo jungiklio. Ne
viena toki esu mates mirusi su issovusiom kojom. Kad ir tam paciam brige
001.