Tema: Re: namo orientacija
Autorius: siGis
Data: 2010-02-17 22:03:44
Jeigu kiemas pakankamai didelis, na bent kokie 10m nuo siaurines namo sienos
dideles bedos neturetu buti. Vasara saule pakila aukstai, seselis buna
trumpas. Visada gali siek tiek toliau ir sone pasistatyti kokia pavesine ar
uzuoveja ir turesi ten pietine puse pasisedejimams. Jei kiemas kaip spyga -
geriau jau ieskok kito namo.