Tema: Re: namo orientacija
Autorius: creature
Data: 2010-02-17 14:58:49
turiu tokia situacija, kai kiemas yra siaurineje puseje

t.y. pietineje namo puseje yra ivaziavimas ir vietos palikta tiek kiek
masinoms reik pastatyti

siaurineje puseje bus terasa ir zolyte. praeita vasara jau gyvenom, tai
nepasakyciau nieko blogo apie toki varianta, pliusas yra tas kad kai vasara
saule pradeda sviesti i terasa, tai ji jau buna nekarsta

aisku minusas yra tas kad pvz pavasari ar rudeni neisieisi ant saulytes
pasisildyti :)