Tema: Re: namo orientacija
Autorius: EgidijusU
Data: 2010-02-17 16:58:41
Normali ta sklypo orientacija kai gyvenimas kieme vyksta šiaurinėje pusėje.
Juk nebūtina visiems einantiems/važiuojantiems  gatve žinoti kas kieme
darosi :)

Namo vidus aišku turi būti orientuotas taip, kad šiaurinė pusė būtų buitinė,
o pietinė gyvenama, bet tai tikrai įmanoma visai nesunkiai padaryti. Be to,
pagrindinis įėjimas į namą juk nebūtinai turi būti iš gatvės pusės :)

Egidijus