Tema: Re: namo orientacija
Autorius: Bilibobas
Data: 2010-02-17 16:00:00
Saule Lietuvoje visada gerai,
pamastykit kiek jos buna.
Pasmane langai orientuoti i pietrycius-pietus, ir viskas super.
Taip gal vasara silciau, bet ziema uztai kaifas kai tau saule pro
langus sildo kai uz lang -25C.
O del vasaros tai viskas O.K., nuo saules skeciai yra, terasa mano medine
tai ikaista nelabai. O vakare kai saule pasisuka vakarop ~ 8-9 vakaro
lieka seselis nuo stogo ir pati ta gaiva ant terasos vakare su aluciu saujoj:)
Siaures pusej gyvenau 3 metus, bute, tai sakyciau eina na..., jokio saules spindulelio
tik amzinas dubas.
Vieta be abejo svarbu ir net labai, bet trobele galima pasukti norimu kampu, kol nepastatyta:)