Tema: Re: namo orientacija
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-02-17 15:54:10
Imho vieta žinoma gerai, bet kiemas turėtų būti pietinėje pusėje. Pas mane
būtent taip ir yra. Iėjimas, 2 miegamieji, garažas ir virtuvė šiaurėje.
Pietinėje svetainė, vaikų kambarys, koridorius, terasa, baseinas. Tai
pasakysiu taip pietineje, pietryciu puseje verda gyvenimas, nuo saules
gelbsti markizes, bet net negaliu isivaizduoti poilsio siaurineje puseje,
ten vienu zodziu dubakas. Kitoje gatves puseje kaimynu kiemas siaurineje
puseje tai jie visi vasara prie gatves pietuse sedi, pas uosvius visi alu
geria pietu puseje. Siulau visu pirma uzeiti pas ka i svecius isgerti alaus,
o tada matysi kur tau patogiau. Kambariai zinoma su kondiskem kitaip
nesigaus.