Tema: Re: Q: Rastine pirtele
Autorius: pablas
Data: 2010-02-19 21:32:21
  Kamino isejimas virsuje. Taip paprasciau, nes tinka visiems atvejams.
O garo padavimo dureles padarem fasade: bus galima grozetis akmenimis.
Aisku, labai noreciau masines gamybos :)
Ranku darbo bus nedaug, vien lazeriai ir technologijos :)
  Kaina dar siek tiek neaiski, bet bus daug mazesne nei Aito.

  Gartraukio varianto nesvarsciau. Man kur kas idomiau uzdari akmenys.
Tuomet gali visapusiskai kontroliuot klimata.
Pristatyt ketinu namu statybos parodoje Kaune.