Tema: Re: Q: Rastine pirtele
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-02-19 21:15:39
nuostabu :) Visad imponavo žmonės sugebantys savo hobį paverst verslu :) Kai
sakė dėdulė žiulvernas, susirask mėgiamą darbą, ir nedirbsi nė dienos savo
gyvenime :)

Man ir pačiam senai norėjos padaryt kažką panašaus į Aito pačiam, nieko ten
sudėtinga, manrods. Bet į serįją paleist tikrai nebuvo minčių, galvojau sau
pirty pasistatyt.

Ką matau iš fotkių, tai visgi konstrukcinis panašumas su Aito, cilindrinė
forma, emaliuota skarda (maladec :) ), dangtis kuriant ant viršaus dedas ar
ne? Nes spėju kaminui išėjimas cilindro šone, viršuje? Tada reikalingas
dangtis :)
O jei daryt 'gartraukio' tipo kaminą virš krosnies, tada gal ir
nereikalingas, tik be dūmų pirty, manau, jau nebeapseisi.
Sakai ruoši parodai. Čia kokiai? Kokia numatoma kaina, gamyba masinė, ar
vienetinė?

Vienžo visa info domina :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt