Tema: Re: Q: Rastine pirtele
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-02-17 21:27:02
> a apibrėžimo papildyt nereiktų kaip nors apie kaminus, kad ne tikras
> kaminas tuomet yra, o tik stoge skyle?
> ar gali but ir visai ne taip?
>
> nu pvz: tiesiogiai ugnis akmenis gali laizyti ir ne tikroj duminej, kai
> viskas atvira ir pilna dumu,
> o tokioj, kur visi akmenys metaliniame inde ir uzsidaro dangciu.

Pavyzdžiui Aito.
http://www.aitolampo.fi/aitokiukaat-AK-47.html
Taip, aš tokias krosneles vadinu dūminės pirties krosnelėmis, šiuolaikinės
dūminės pirties. Teisinga tai ar ne, - bbz, man atrodo teisinga.
Pablas klausė, iš kur ištraukiau, bala jį žino :) Gal kur nete nuskaičiau,
gal iš kokio pokalbio, bet man tai paprasčiausiai atrodo logiška.