Tema: Re: El instaliacijos kabeliai: po kiek pirkt ir ar yra skirtumas?
Autorius: Arj
Data: 2010-02-18 11:58:06
Tesingos mintys, bet as variui esmini pliusa deciau del to, kad laikui begant aliuminis kieteja - t.y. jei instaliacina
padaryta pries 20metu. tai keiciant rozete aliuminis lengviau luzta nei analogisko senumo vario laidai :)

O saip, jei vesti "jegos" kabeli, tai as buciau uz aliumini - aliuminio storesni laidai
kazkaip ne taip greit lankstuma praranda, o kaina skiriasi zenkliai