Tema: Re: El instaliacijos kabeliai: po kiek pirkt ir ar yra skirtumas?
Autorius: linas
Data: 2010-02-11 07:54:50
as nusipirkes esu is skelbimu (lenkisko kabelio) pabandymui po keles rites,
3x1,5 mokejau 80ct ,o uz 3x2,5 - 1,35 lt bet vis neprisiruosiu pradeti juos
naudoti, vis atsiranda kitu darbu. kabeliai su markiruote, manyciau gaminti
gamykloje, nors kolega protina mane, kad tie pigus gaminami garaziukuose,
kiek cia tiesos nezinau.