Tema: Re: El instaliacijos kabeliai: po kiek pirkt ir ar yra skirtumas?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-02-12 08:06:34
Labai drasus tamstos teiginys, sakyciau toks teorinis. Pats esu gamybos
zmogus ir puikiai zinau kas kuom rizikuoja. Imone rizikuoja savo vardu,
rizikuoja savo finansais. Paprastas pavyzdys Toyota susidirbo su stabdziais,
triuksmas ant viso gaublio, atsaukiamos istisos mashinu partijos, atliekamos
nemokamas auto patikros. Dabar laidu gamintojas patieke levus laidus per
savo atstovus ir kokioje gamykloje kilo gaisras, ekspertize nustate, kad
kalta laidu kokybe. Draudimas visems uzbashliuoja ir visi laimingi,
gamintojas turi problemu.
Isivaizduok Janekas kepa savo laidus ir uz nieka neatsako. Parduoda Petrui i
Gariunus su zaliu atobusiuku, Jonui su melynu passatu ir niekas uz nieka
neatsako. As jau nekalbu apie technologijas, linijas ir kita. Klausimas kur
grieztesne kokybes kontrole?